Punat: Novo lice naših zidova
Okruženju doista dajemo ulogu drugog odgajatelja pa smatramo da okruženje mora biti tako dobro organizirano podijeljeno u centre aktivnosti i opremljeno s materijalima, alatima ili sredstvima za istraživanje, igru i aktivnosti, da bude jače, snažnije od riječi odgajatelja.
Okruženje bi trebalo poticati dijete na aktivnost a ne na pasivnost, pa bi u skladu s tim stajalištem već ulaskom djeteta u vrtić i u svoj prostor trebalo mu omogućiti, da se prema svojim interesima, može izravno uključiti u aktivnosti koju su njegovi prijatelji započeli, ili pak omogućili mu da samostalno inicira aktivnosti s materijalima koji su mu na raspolaganju. Djeca dakle biraju i izmjenjuju aktivnosti i prostore, biraju s kim i s čim će se igrati, stupaju u različite odnose s djecom starijom i mlađom, bez velikog uplitanja odgajatelja.
Da bi im okruženje bilo što poticajnije i sami boravak ugodniji zamolili smo tatu Mladena, inače tatu našeg Luke, da nam svojom likovnom vještinom obogati zidove naših prostorija. Soba dnevnog borava sa temom “Proljeće” je gotova, a nastavak slijedi od kojeg vam otkrivamo za sada samo jedan detalj 😉